2

صبحتون بخیر..من یکساعته بیدار شدم ورزش کردم الان هم در خدمت شما هستم..دیدید تصمیم میگیرید لاغر شید خودتونو میکشید ورزش میکنید رزیم میگیرید بعد میرید تو یک جمع با اعتماد به نفس یکی بهتون میگه واااااااااااااای چقدر صورتت لاغر شد بد شد....آخه یکی نیست بگه ما خودمون آینه داریم میبینیم خودمونو حتما دوست داریم وگرنه خر نیستیم که انقدر سختی بکشیم...

من خودمو برا این حرفا آماده کردم هر کی بهم بگه صورتت لاغر شد میگم دوست دارم واقعا آخ جووون...انقدر این رزیمو ادامه میدم که اسکلت بشم..حرفیه؟؟

از دیروز برنج حداقل 6 و حداکثر 10 قاشق میخورم..دیروز ساعت 10 شب هوس کردم یه چیزی بخورم موقع بفرمااید شام هیچی نداشتیم...به شهریار گفتم من شیرینی یا پفک یا خرما میخام...گفت شیرینی که نه ولی او دوتارو میرم میگیرم...بیچاره لباس پوشید رفت خرما و پفک خرید اومد....من هم 3 عدد خرما و یه پفک لینا خوردم میدونم پفک بده..ولی هوس کردم هوس...خدارو شکر شیرینی نخرید..

خواهری تهرانه زنگ زد گفت  تعطیلات بیاین اینجا شهریار خیلی اصرار میکنه بریم ولی من میگم نه آخه تو آبان امتحان تافل داره میترسم عقب بیفته ..الان تو جمع بندیه و روزی یکی از نمونه های قبلیه تافلو میزنه الان هم تو اتاق داره میزنه من هی میرم تو اتاق میگه نیا حواسم پرت میشه

میگم فکر کن من مراقبم تو امتحان یکی رد شه که نباید حواست پرت شه...

خیلی زحمت کشید گناه داره..به نمره بالای 95 نیاز داره خدا کنه بشه..

اگه نریم تهران تعطیلات تو خونه میمونیم..نمیدونم چه کنم..

من برم یه دوش بگیرم و آشپزخانه را تمییز کنم...و مقداری درس بخونم..

من خیلی اکتیو به دنیای وبلاگ برگشتم ممکنه که روزی دو تا پست بذارم..

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 17:20 http://archangel1374.blogfa.com

سلام.عه من فک کردم تهرانی هستین:)
مــوــفق باشن:)

سلام عزیزم..نه من شهرستونیم
قربونت

خان دایی دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 17:07 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

بازگشتت رو تبریک میگم دایی

خوش اومدی

تعطیلات هم ما میایم وبلاگت حوصلت سر نره

مرسی دایی

بهار دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 12:26 http://likespring.blogsky.com

سیلام
به به...رجیم گرفتی پس....فقط آب زیاد بخور که پوستت خراب نشه...
ایشالا که زود به وزن ایده آلت برسی

سلام جیگرک
آره ه ه ه...شکمم داشت میومد جلو...
مرسی عزیزم...
آب کلا خیلی میخورم شاید در روز دو تا از این آب معدنی بزرگا...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.