41

سلااااااااااااااااام...

خوبین همه؟؟

اومدم با چندین هفته غیبت...

اوه کلی حرف نگفته کلی اتفاقهای نگفته...کلی پستهای نخونده...کلی پست ننوشته...

خب کم کم پیش بیاد میگم الان بخام همرو بگم هم یادم نمیاد هم  طولانیه..

الان یه نفس با حال جسمی خرابم ..دیشب کلشو انقدر سرفه کردم نتونستم بخابم ...بعد از ظهرم باشگاه دارم..

سوپ درست کردم الان دو بشقاب خوردم بهتر شم ...

دلم میخاد برم استخر دوست پایه ندارم...

فعلا همینا...برم یه ذره استراحت کنم...

خدایا شکرت برا همه چی...



نظرات 2 + ارسال نظر
محجوب بانو سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 01:14 http://booyehbehesht.niniweblog.com

هر چی اومدم وبت
دوستت داشت مسواااک میزد
نظرم نمیشد بزاری بهش بگم
دندونات سابیده شد از بسسس مسواک زدیِ

آبگینه شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 18:54 http://abginehman.blogfa.com

بززرررنمت نفس!!!
معلومه کجایی تو دختر؟
خوب بیا تعریف کن بگو همه چی خوب بوده و کلی خوش گذشته

بززززززززززززززززن...گردن من از مو نازکتره...
همه چی خوب نبود آبگینه جونم ولی بازم خدارو شکر انشالله روزای خوب و خبرای خوب در راهه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.