کسی اینجارو میخونه؟

لپ تاپ باز کردن و نوشتن برام سخته  و خیلی تنبلیم میاد از طرفی دوست دارم که بنویسم و هر روزم یه پست بذارم میخام تصمیمی بگیرم تو اینستا پست بذارم ...هر روز یا یه روز در میون ...بهتره؟؟

کسی هست که اینجارو بخونه و ادرس اینستارو بخاد؟

از فردا شاید هم امروز شروع میکنم...

باشد که موفق باشم....

اینجا هم هر وقت تنبلیم  اجازه داشت و لپ تاپ شارز داشت اپدیت میکنم...شما هم همینین وقتی که همت میکنید بنویسید یه هو روشن میکنید لپ تا پ و میبینید باتری لو  زده؟ بعد بیخیال میشین ...من فقط اینجوریم؟؟

هر کس ادرس میخاد میدم ...صفحم بازه ولی  نمیخام کسایی که میشناسن منو  ادرس و داشته باشن ..


نظرات 2 + ارسال نظر
آرام شنبه 24 تیر 1396 ساعت 14:05

آدرس پلیز نفس جوون..
خواننده خاموشم وبلاگ ندارم اما..

مرسی از اینکه میخونین...من ادرس و تو پست بعدی میذارم..

پرفسور خسته شنبه 24 تیر 1396 ساعت 01:50 http://porfossor.blogsky.com

چرا اینستا؟!‌ خب؛ می‌شه کانال تلگرام زد و نوشت. به همین سادگی به همین خوشمزگی.

اینستا چون عکس میذاریم و زیرش مطلب مینویسیم برام جالب تره..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.