51

سلامی چو بوی خوش آشنایی...

1-اقا من یادم میرم عکس بگیرم بذارم اینستا وقتی به خودم میاد که همه چی تموم شدست ...دیروز موهییتو درست کردم انقدر خوب شد دقیقا مثل کافی شاپ که میریم میخوریم  یادم رفت عکس بگیرم این دفعه میگیرم با دستورش میذارم...

2- دیروز کلاس زومبا رفتم ...هاهاهاهاها...انقدر خندیدم...مربی میرقصید ما مثل کرم پشتش میلولیدیم...اخ دارم مینویسم هم خندم میگیره...خیلی باحال بود ...تنها هم هستم کسی و نمیشناسم خودم وسط رقص میخندم یکی به حرکاتم دقت کنه فکر میکنه روانی موانیم...والاااا..تعدادمون زیاده همه بچن...یکی دو نفر یه ذره بزرگن..مربیمون خدارو شکر هم خوش خندست ...هم خوبه خوشم اومد از رقصش و حرکاتش...به مربی میگم همسن منم هستن تو کلاس میگه اره ه ه از تو بزرگترم هستن 25 سالم هستن ...فکر کرد من پایین 25 هستم ..خودتون قیافه کیف کرده من و فرض کنید اصلا به روم نیوردم گفتم ااا چه خوب...خلاصه از کلاس راضیم ..فردا هم دارم بررم بخندم کلی..

3- من میرم زومبا شهریار میره باشگاه بعدش میاد دنبالم با هم میریم و با هم برمیگردیم...بعد باشگاه دوست شهریارو تو کوچمون دیدیم میخاست بره خونه خالش...همون علی...قاپیدیم اوردیمش خونه...ماکارونی درست کردم و زدیم بر بدن...کلی خندیدیم ..کمرم خیلی درد میکرد ساعت 2 شب علی گفت بریم بستنی بخوریم منم از اون ور برم خونه گفتم من نمیام کمرم درد میکنه دو تایی رفتن و بعد شهریار رسوندش اومد خونه...بعدشم تو اتاق های خودمون خوابیدیم...

4- شهریار چه پروو شده هاااا ...اصلا نمیگه بیام پیشت...حالا بذار هفته بعد یه امتحان داره استرس داره شاید میخاد همه چی همین جور اروم باشه ...حالا دارم براششششششش

5- هنوز هیچ خبری نیست از کارمون ..هنوز بلاتکلیف منتظریم...خدایا چرا برا خونمون مشتری نمیاد اخه ...اقا یه دعایی بگین که نتیجشو خودتون دیدی ...گره از کارامون برداشته بشه...

6-برم ناخونامو لاک بزنم و به برنامم برسم ...بعد از ظهر شهریار کلاس داره تو خونه من میخام برم اپیلاسیون ...اووووف انقدر بدم میاد در داره...

من تا دستم راه بیفته و عکس بذارم تو اینستا یه ذره تحمل کنید بعد مدتی که عکسام خصوصی تر شد صفحرو میبندم..

7-آدرس اینستامneginn6767

نظرات 4 + ارسال نظر
نورا دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 12:42

سلام نفس جونی خوبیییی؟
من خودم اینستا ندارم با پیچ نامزدم فالو میکنم :))

سما یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 18:03 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

سلام نفس خوبی من چند بار برات پیام گذاشتم اما تایید نمیشد یه مدت طولانی نبودی هر چند خودمم نیستم این روزا فالو میکنم اینستات رو بوس

سلام عزیزم.....آره یه مدت نبودم..دیگه دختر خوبیم مرتب مینویسم.....بنویس سما جون....پستات مفیدن...بنویس سما جون..مرسی از فالوت

محمدعلی یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 16:37 http://www.qomboy.blog.ir

سلام . نامه ای پراحساس از یک پدر پیر به پسرش که باعث افتخار او شده ... به وبلاگ ما سر بزنید . ممنون

بهار یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 15:14 http://likespring.blogsky.com

سلام بر نفس هنرمند موهیتو ساز
خوبی؟
باشگاه خیلی خوبه.کار خوبی کردی...منم میرفتم یوگا اولاش خندم میگرفت میگفتم یکی ببینه غش کرده ولی کم کم عادی شد
چرا میخواید خونتون رو بفروشید؟حیفه هااااا
البته حتما میخواید جای بهتری بگیرید
انشاالله هر چی خیره

سلام عزیزم..
قربونت...
آره خوبه ..بتونم خندمو کنترل کنم نندازنم بیرون خوبه...یوگا دیگه نمیری؟
خونمون طبقه سوم هست بدون آسانسور ..خیلی اذیت میشیم از طرفی اگه خدا بخاد کارمون درست شه باید بفروشیم..انشاللهههه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.