48

صبح جمعتون بخیر و خوشی.......

من دیروز که پست گذاشتم گفتم الان همه میاااااان هی آدرس اینستا میخان ..

از دیروز هی سر میزنم دریغااااا....

میخام برم خونه مادر شوهر ناهار ..خواهر شوهرا هم هستن...کی میریم از اینجا و از مهمانی رفتن را حت میشیم....

شهریار تو اتاق دیگست ..تازه از خواب بیدار شدم..

یه گوشواره خریدم هر وقت دارم میرم خونه مادر شوهر باید در بیارم ..یه وقت فکر نکنه با پول اون خرید....انثدر ذهتمون در گیره..انقدر بلاتکلیفیم که خدا خودش میدونه...کم مونده همه چی درست شه میدونم ...

مامانم تیرونه..پیش خواهری و خواهرزاده ..بابام غذا نداره دو روز پیش رفتم برا دو روزش غذا درست کردم دیگه امروز نمیدونم چکار میکنن...یه خواهر دیگه دارم که رویروی خونه بابام ایناست اون از دم داغونه...فکر کنید زنده نیست ..برا خودش هم غذا درست نمیکنه چه برسه به بقیه...برم یه قرمه یا قیمه بذارم برا بابام اینا بعد از ظهر ببرم براشون...بابام که پدری نکرد برام من دختری کنم براش به پاس اونروزها که بهش افتخار میکردم..دنیا دورورزه و ارزش کینه نداره...

حالا که شما از من ادرس اینستا نمیگیرین منم هی میگم عکس فلان چیز تو اینستا دلتونو اب میکنم..

هرچند اینجا هم جز 4 تا بازدید بیشتر نداشتم..

این بود افکار امروز صبح من...

نظرات 3 + ارسال نظر
آبگینه شنبه 24 تیر 1396 ساعت 06:16 http://abginehman.blogfa.com

من آدرس اینستا میخام لدفن

آخ جووووون یکی خواستتتتتتتتتت
چشم

ZahRa ❤ MahDi جمعه 23 تیر 1396 ساعت 14:42 http://mylovelyworld2016.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی؟ کجایی ؟ نیستی؟
ان شاءالله که همه کاراتون درست شه
من پیج اینستام شخصی نیس و برای وبلاگمه خواستی فالو کن و بهم بگو که فالوت کنم
matnkadeh96@

سلام عزیزم....خوبی؟
هستم..هی میام و میرم.....
انشالله...
فالوت میکنم

بهزاد جمعه 23 تیر 1396 ساعت 10:31 http://jeepers-creepers.blogsky.com

با من شد پنج بازدید...موفق باشی

مرسی که منو پنج تایی کردین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.