2

سلام یلداتون مبارک 

ما فردا شب برنامه یلدا داریم یه جشن هست که ایرانیای اینجا میگیرن و من تا حالا شرکت نکردم این دفعه میرم ببینم چه خبره

شایدم شبش رفتیم دیسکو برقصیم 

خدارو شکر ایران نیستیم مجبور بودیم بریم خونه مادر شوهر ایشششش

امروز از صبح تا چهار بعد از ظهر خواب بودم نه باشگاه رفتم نه جایی نمیدونم چه خوابی بود 

الان اومدم یه ذره سر وبلاگ بعد برم شاید یه ذره مطالعه کنم

1

مینوسم هر روز


امروزو بد شروع کردم اولش که یه ایمیل اومد که شما اون کاری که میخاستین نگرفتیم شمارو عوضی ها 

به درک

بعدش کلی نوشتم اینجا انتشار و زدم پرید 

به درک کمتر مینویسم ولی دوباره مینویسم

نمیدونم کیا از قبل با منن 

خیلی چیزا عوض شده 

من شهریار زندگی

چرا همش فکر میکنم زندگیم هنوز شروع نشده 

خیلی تنهام 

نه اینکه الان اینجا باشم بگم تنهاما نه 

روزی نیست خدارو شکر نکنم که از زیر منت یه مشت اشغال خلاص شدیم ولی کلا دلم یه عشق میخاد یه دوست به هیجان

هر روز مینویسم چه کسی بخونه چه نه بدون سانسور زندگیم

قبلا با چند نفر تو وبلاگ صمیمی شدم باعث شد که سانسور کنم خودمو این دفعه نمیشم

فاصله با من حفظ شود

❤️