اطلاعیه

از این به بعد  آخر هر هفته پستها  هفته قبلش رمزی میشن ..دوست ندارم کسی از آشناها بخونه .. البته تا یه هفته پست ها هست بعد از اون رمزی میشه..رمزش با رمزی که به دوستان دادم فرق میکنه...

نظرات 3 + ارسال نظر
خان دایی یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 22:11 http://Www.khan-dayiii.blogfa.com

باشه دایی فقط رمز به منم بده

نه دیگه دایی...شما باید قبل از 1 هفته به من سر بزنی و بخونی پستهامو دیگه
بعد یه هفته رمزی میشه

سپیده مشهدی یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:42

درود و نور به نفس عزیزممممممممممممم
من امروز ساعت 6 از سرکار رسیدم خونه و با خودم عهد بستم وبلاگت رو بخونم.
الان تموم شد
خیلی شوکه شدم در مورد بابا...خیلی
خوشحالم که خوشحالی و با شهریار خوشبختی
انشاالله سال آینده از اونور واسمون پست میذاری
میدونی که دوست دارم و میخواد هر روز موفق تر و شادتر باشی
میبوسمت عزیزم

سلام جیگری.....2 روز بعد گرفتن آدرس خوندی منو ...نمیگی من دلم میشکنه نمیگی من حساسم....
تو که میدونی من ناز دارم..
خودمم شوکه شدم....
مرسی عشقم...
خدا از دهنت بشنوه ...ایشالا ایشالا
میدونم..تو هم بدون منم دوست دارم یه دنیا..
اوووووووووووم ماچ

من یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:16 http://meslehichkass.blogsky.com/

باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.